ΑΙΧΜΕΣ
—Μετά και το χθεσινή “συζήτηση” στο “καφένειο” της ενημέρωσης για την “επίθεση” των νέων του ΣΥΡΙΖΑ στο γραφείο Βαρβιτσιώτη, θα πάει ξανά κανένας βουλευτής του κόμματος για να το νομιμοποιήσει; Ξανά; ***Στέλεχος της ΔΤ είδε πως τα χρήματα στη ΝΕΡΙΤ δεν θα είναι αρκετά και μάλλον θα προτιμήσει να ζήσει με τη σύνταξη. […]