ΑΙΧΜΕΣ
—Πέρασαν 10 μήνες από το κλείσιμο της ΕΡΤ και 16 από την ολοκλήρωση της χρήσης και η κυβέρνηση δεν έχει δημοσιεύσει τον ισολογισμό του 2012. ***Φανταζόμαστε πως ο Γκίκας Μάναλης και η Αφροδίτη Γουγά, θα έχουν τους λόγους τους… —Όπως, επίσης, αναμένουμε με ενδιαφέρον τον πρώτο απολογισμό της ΝΕΡΙΤ από τον ανθρώπο της […]