ΑΙΧΜΕΣ
Ο φιλότεχνος ακροδεξιός υβριστής της «Καθημερινής» μήπως πέρασε κι ένα φεγγάρι από τον 9,84 επί εποχής Ντόρας; Απορία: Εξακολουθούν να πληρώνουν μόλις …4 εκατ. ευρώ τον χρόνο οι δημότες τον σταθμό, αγαπητέ δήμαρχε; Αναρτώνται οι ισολογισμοί του Αθήνα 9,84 στην ιστοσελίδα του σταθμού; Ούτε μία… αιχμή «για το μαξιλάρι» και το «Mega» […]