ΑΙΧΜΕΣ
Η ΝΕΡΙΤ έχει προσωρινή διοίκηση, Εποπτικό “φάντασμα”, προσωπικό που πληρώνεται από το υπουργείο Οικονομικών και ραδιοφωνικό πρόγραμμα που αγοράζει από δισκογραφικές εταιρείες. Πάλι καλά που έκλεισαν την ΕΡΤ! Στο Mega ακόμη ψάχνονται για την επόμενη μέρα και αισθάνονται μόνο ικανοποιημένοι που έσβησαν τη φωτιά. Το θάρρος και η εντιμότητα ορίζουν πως η […]