Από αναβολή σε αναβολή για στέλεχος ΕΡΤ που καταδικάστηκε για ζημία…
Πίνακας περιεχομένων
Το ΣτΕ επικύρωσε την απόλυση δυο εφοριακών επειδή πήραν “φακελάκι” 30.000 ευρώ. Στην ΕΡΤ, τι γίνεται με τον καταδικασμένο με απόφαση Αρείου Πάγου, για πρόκληση οικονομικής ζημίας, σε βάρος της εταιρειας. πρώην στέλεχος της εταιρείας το οποίο επαναπροσλήφθηκε με το άνοιγμα του φορέα το 2015. Ισχύει πως η υπόθεση πάει από αναβολή σε αναβολή; ΑΙΧΜΕΣ: Αλλαγές […]
Το ΣτΕ επικύρωσε την απόλυση δυο εφοριακών επειδή πήραν “φακελάκι” 30.000 ευρώ. Στην ΕΡΤ, τι γίνεται με τον καταδικασμένο με απόφαση Αρείου Πάγου, για πρόκληση οικονομικής ζημίας, σε βάρος της εταιρειας. πρώην στέλεχος της εταιρείας το οποίο επαναπροσλήφθηκε με το άνοιγμα του φορέα το 2015. Ισχύει πως η υπόθεση πάει από αναβολή σε αναβολή;
Στην Κατηγορία:
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
