ΑΙΧΜΕΣ
Πίνακας περιεχομένων
“<<Βλέπει>> Nova o OTE”. Στις 6 Απριλίου αποκαλύπταμε στην έντυπη έκδοση των Τυπολογιών το ενδιαφέρον του ΟΤΕ για τη Nova: “Το ενδεχόμενο να κάνει πρόταση εξαγοράς της Nova εξετάζει η διοίκηση του ΟΤΕ, σύμφωνα με πληροφορίες. Ήδη φαίνεται να έχουν ξεκινήσει οι σχετικές κρούσεις σε εταιρείες συμβούλων που θα αναλάβουν τον ρόλο της διαμεσολάβησης”. Στο θέμα επανήλθαμε […]
“<<Βλέπει>> Nova o OTE”. Στις 6 Απριλίου αποκαλύπταμε στην έντυπη έκδοση των Τυπολογιών το ενδιαφέρον του ΟΤΕ για τη Nova:
Στο θέμα επανήλθαμε την 1η Ιουνίου και γράφαμε για το ρόλο τράπεζας του εξωτερικού:
Σήμερα, λοιπόν, η “Καθημερινή” υπερηφανεύεται πως έκανε …χθες την αποκάλυψη της ιστορίας. Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει.
Κι αν υποθέσουμε πως δεν τείχαν διαβάσει τα δημοσιεύματα του “Π”, μήπως θα έπρεπε να κάνουν μια αναζητήτηση στη Google, πριν γράψουν;
